EL3 – Ferrari wyróżniają się w Meksyku, Leclerc przed Vettelem

Obydwa Ferrari dzieli 27 tysięczna różnica na torze EL3 w Meksyku. Renault nie startowało po problemie mechanicznym w obu samochodach.

opublikowany 26/10/2019 à 18:13

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

EL3 – Ferrari wyróżniają się w Meksyku, Leclerc przed Vettelem

The Reds nadal są w czołówce w Mexico City (Meksyk). Pomimo delikatnych warunków na torze, Ferrari w ostatniej minucie pokazali, że są najszybsi z peletonu Formuła 1 podczas ostatniej wolnej sesji treningowej, w sobotę 26 października. 

Wystartowany na całkowicie mokrym, ale wysychającym torze, godzina treningu została naprawdę dobrze wykorzystana w ciągu ostatniego kwadransa, kiedy tor był wystarczająco suchy do montażu miękkich opon (czerwone ściany boczne). 

W swojej ostatniej próbie Monako Charles Leclerc pokonać swojego kolegę ze stajni Sebastian Vettel. Szczególnie to drugie komfortowo podczas treningu swobodnego 2 dzień wcześniej również pozostał na swoim stoisku przez długie minuty. Załoga Scuderii wykryła alert w jednym z licznych czujników elektronicznych Ferrari. 

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Mercedes znajdują się w zasadzce. Valtteri Bottas dalej Lewis Hamilton o prawie jedną dziesiątą. Na piątym miejscu nie znajdziemy ani jednego czerwony Byk ale McLaren de Carlos Sainz Jr, co potwierdza dobrą formę brytyjskiego zespołu w drugiej połowie sezonu. 

Zawstydzony okrążeniem rozpoczętym przez Kimiego Räikkönena (Alfa Romeo, 12), Max Verstappen zadowala się szóstym najszybszym czasem, przed Francuzem Pierre Gasly (Toro Rosso). Ten jest w pierwszej 10-tce po raz trzeci z rzędu w Meksyku pomimo wirusa złapanego w nocy z piątku na sobotę. 

Od strony garażu Renault, oba jednomiejscowe pojazdy pozostały spokojnie na swoich pozycjach. Inżynierowie odkryli problem z zanieczyszczeniem jednego z układów chłodzenia, zarówno ramy, jak i ramy Daniel Ricciardo niż za to Nico Hülkenberg.

Ten przypadek „wymaga dokładnego czyszczenia, aby nie uszkodzić innych elementów”Zdaniem francuskiego zespołu. Tym samym ani Australijczyk, ani Niemiec nie przejechali ani jednego okrążenia z pomiarem czasu. Stanowi to niepokojącą porażkę przed kwalifikacjami, zwłaszcza kilka dni po wykluczeniu z GP Japonii.

Jak to często bywa w 2019 r. Haas i Williams podnieś tył. Ludzie Claire Williams wnieśli jednak nowe przednie skrzydło do samochodów George'a Russella i Roberta Kubicy, bez widocznego pozytywnego efektu.

Odwiedź AUTOtygodniowo.fr o 20:XNUMX czasu francuskiego w sobotni wieczór, aby śledzić kwalifikacje z tekstem na żywo! 

Wyniki Grand Prix Meksyku 2019 – bezpłatny trening 3:

 

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Paul Ricard – C2 PCCF 2024