W związku z zakazem FIA dotyczącym kontroli prześwitu pod pojazdem wiele pytań dotyczy osiągów E20 opracowanego przez Lotus F1 Zespół. Enstone był pierwszym zespołem, który opracował ten system w tym roku, a za nim szybko podążyły inne zespoły, m.in Stabilny Ferrari. Jednak inne zespoły złożyły skargę do FIA, wskazując, że pomysł ten wpłynął na aerodynamikę samochodu. jednomiejscowy podczas faz hamowania, przód samochodu pozostaje prosty. FIA, która początkowo wydawała się aprobować ten system, ostatecznie zdecydowała się go zakazać.
Dlatego Enstone musiał dokonać przeglądu swojego egzemplarza na kilka tygodni przed pierwszymi testami w Jerez. Dla Erica Boulliera rozczarowanie jest ogromne. „Muszę powiedzieć, że to naprawdę rozczarowujące”.– przyznał w Autosport. „Poświęciliśmy dużo czasu i energii, a także pieniędzy, aby utworzyć grupę do pracy nad tym innowacyjnym systemem. Nie jesteśmy głupi, na każdym kroku zwracaliśmy się do FIA, a FIA wyraziła na to zgodę. Następnie system ten został formalnie zakazany, gdy tylko zaczęliśmy go używać. Musimy przestrzegać zasad, ale jest to frustrujące. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)