Witaj Fred, jak zorganizowane było życie w fabryce? od powrotu z Melbourne ?
Cały zespół wyścigowy został poddany kwarantannie, aby nie podejmować żadnego ryzyka. Jeśli chodzi o 350 pracowników, których nam pozostało, przebywają oni w zamknięciu, podobnie jak wszyscy szwajcarscy pracownicy. Decyzja oprzesunąć przerwę wakacyjną a wydłużenie go z 14 do 21 dni jest dobre, ponieważ trudno byłoby mi skierować wszystkich na telepracę. Fabryka Hinwil będzie nieczynne od 23 marca do 13 kwietnia.
Przesunięcie letniego „przestoju” nie było jedyną decyzją tygodnia przesunięcie na rok 2022 nowych przepisów technicznych. Dobra rzecz ?
Niezbędny ! Pomiędzy nieuniknioną redukcją naszych dochodów „FOM” a trudnościami, z jakimi będą musieli się zmierzyć nasi sponsorzy w nadchodzących miesiącach, skończymy z 15/20% mniejsze dochody finansowe podczas gdy koszty wzrosną. Pomnożenie „trójek” (trzy Grand Prix w trzy tygodnie, przyp. red.) będzie wymagałozatrudnianie personelu aby odpowiedzieć na przyspieszone tempo wyścigów i będziemy zmuszeni wprowadzić do produkcji całą masę części – przednie skrzydło, płaskie dno itp. – których być może nie wykorzystamy, ale które będą nam potrzebne na wszelki wypadek.
Wczorajsze spotkanie nie należało do najspokojniejszych, bo trzeba było odpowiedzieć na obawy niektórych, ale ostatecznie zwyciężył zdrowy rozsądek. Pomysł jest taki, że przynajmniej zamrozimy skorupę skorupową, silnik i inne elementy, które należy jeszcze zdefiniować, takie jak wsporniki piasty i inne. Wczoraj nie było sensu decydować o wszystkim. Równie ważne było utrzymanie wejścia w życie „budżetu ograniczonego” z dniem 1 stycznia 2021 r. Pozwoli nam to na nieco łagodniejsze lądowanie, gdy epidemia ustąpi i zapobiegnie wydawaniu przez największe struktury lekkomyślnych kwot na samochód z 2022 roku.
Jak myślisz, kiedy mistrzostwa mogą zostać wznowione?
Chase Carey opowiada o Baku, ale gdzie, biorąc pod uwagę postęp epidemii, Azerbejdżan będzie w czerwcu? A co możemy powiedzieć o sytuacji promotorów, z którymi się znaleźli kasa biletowa stoi ! Aby złożyć kalendarz na nowo, potrzebne są jeszcze Grand Prix. Kiedy pandemia się skończy, wszędzie będzie kryzys i tego się obawiam Monako to nie jedyne odwołanie. To już drugi efekt F1 dotychczas nie doceniał i zaczyna zdawać sobie z tego sprawę.
Czy F1 i sporty motorowe przeżywają najgorszy kryzys w swojej historii?
W ciągu ponad trzydziestu lat mojej kariery musiałem stawić czoła konsekwencjom i niepewnościom związanym z wojną w Zatoce Perskiej w 1990 r., 11 września 2001 r., Sars w 2003 r., kryzysem subprime w latach 2007–2008 itp. Jednak tam, od Chin po Amerykę i Europę, dotknięci są wszyscy, podobnie jak wszystkie sektory działalności. Uwięzienie, o którym wiedzieli tylko najstarsi podczas II wojny światowej. Nadchodzące czasy będą trudne. Będzie przed i po COVID-19, na poziomie nasze priorytety. I jaNie jestem pewien, czy sporty motorowe będą jednym z nich.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)