Jaka była Twoja ambicja, gdy rozpoczynałeś tę szaloną przygodę mającą na celu zrewolucjonizowanie przepisów technicznych?
Nie chodziło o rewolucjonizowanie czegokolwiek, po prostu sprawdzenie, czy uda nam się stworzyć zespół i wykorzystać zasoby, aby ulepszyć sport, na który duży wpływ miał rodzaj samochodów, jakie mieliśmy. Chcieliśmy zrozumieć, co mamy i co można zrobić, aby poprawić konkurencję. Od wielu lat zajmuję się projektowaniem samochodów, podobnie jak Jason Somerville (Menedżer aerodynamiki FIA. Przypis redaktora), Nikolas Tombazis (odpowiedzialny jednomiejscowy FIA. Przypis redaktora) i Pat Symonds (Kierownik techniczny FOM. Nota redaktora) i wszyscy wiedzieliśmy, jak duży wpływ na wydajność ma to, gdy samochody podążają za sobą. Większość osiągów wynika z aerodynamiki i nie chcieliśmy tego stracić. Byliśmy również świadomi, że samochody stały się bardzo złożone i
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)