Przewodnik po F1 2022 – Ross Brawn: „Mam nadzieję, że ostatecznie poradzimy sobie bez DRS”

Jeśli uwiedzie go różnorodność projektów oferowanych przez zespoły, Ross Brawn, wspaniały architekt nowej sytuacji technicznej, nie mniej będzie monitorował jednomiejscowe samochody 2022 jak mleko w ogniu. Uważaj, driftowanie jest zabronione.

opublikowany 27/02/2022 à 13:00

Jeana-Michela Desnouesa

0 Zobacz komentarze)

Przewodnik po F1 2022 – Ross Brawn: „Mam nadzieję, że ostatecznie poradzimy sobie bez DRS”

Ross Brawn © DPPI

Jaka była Twoja ambicja, gdy rozpoczynałeś tę szaloną przygodę mającą na celu zrewolucjonizowanie przepisów technicznych?

Nie chodziło o rewolucjonizowanie czegokolwiek, po prostu sprawdzenie, czy uda nam się stworzyć zespół i wykorzystać zasoby, aby ulepszyć sport, na który duży wpływ miał rodzaj samochodów, jakie mieliśmy. Chcieliśmy zrozumieć, co mamy i co można zrobić, aby poprawić konkurencję. Od wielu lat zajmuję się projektowaniem samochodów, podobnie jak Jason Somerville (Menedżer aerodynamiki FIA. Przypis redaktora), Nikolas Tombazis (odpowiedzialny jednomiejscowy FIA. Przypis redaktora) i Pat Symonds (Kierownik techniczny FOM. Nota redaktora) i wszyscy wiedzieliśmy, jak duży wpływ na wydajność ma to, gdy samochody podążają za sobą. Większość osiągów wynika z aerodynamiki i nie chcieliśmy tego stracić. Byliśmy również świadomi, że samochody stały się bardzo złożone i

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz