Haas F1 Zespół ma zaledwie kilka tygodni przed wyruszeniem w przygodę w F1 wraz z rozpoczęciem zimowych testów zaplanowanych na 22 lutego w Barcelonie (Hiszpania). Wydaje się, że amerykański zespół zoptymalizował swoje przygotowania, współpracując z Ferrari który dostarczy mu jednostki napędowe. Gene Haas stawia również na swoich kierowców, którzy wykażą się różnorodnymi umiejętnościami, oferując jednocześnie komplementarność.
„Gutiérrez był kierowcą testowym Ferrari (po dwóch sezonach startowych w Sauberze w latach 2013 i 2014). Jest przyzwyczajony do symulatorów i sprzętu Ferrari. Jeździł także kilkoma jednomiejscowymi Ferrari”, zauważył amerykański biznesmen Codzienne Biznesowe Sportowe ..
« Grosjean jest obecnie starterem i będzie trochę bardziej przyzwyczajony do torów, potrzeb i strategii opon. Nie mamy jeszcze jego wiedzy. Zespoły gromadzą dane, wyścig po wyścigu, rok po roku i je analizują. Nie mamy żadnych i musimy je stworzyć. Tutaj Romain będzie miał przewagę. Gutiérrez będzie miał przewagę dzięki sprzętowi, do którego jest przyzwyczajony. Ci dwaj kierowcy będą się uzupełniać i dadzą nam lepszy pakiet.– podkreślił Gene Haas.
Zespół Haas F1 nadal nie wyznaczył kierowcy rezerwowego, ale pomysł ten nie jest ostatecznie wykluczony w przypadku zespołu amerykańskiego. „Posiadanie wspólnego kierowcy z Ferrari byłoby prawdopodobnie najlepszym sposobem działania. Rezerwiści często są na miejscu w przypadku choroby lub innych sytuacji awaryjnych, przy zapewnionym poziomie bezpieczeństwa. Potrzeba rezerwisty prawdopodobnie nie jest tak ważna, jak myślisz. Nie mamy żadnych Nascar Na przykład "– dodał współwłaściciel Stewart-Haas Racing.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)