Lewis Hamilton (Mercedes) odniósł swoje 10. zwycięstwo w sezonie, 83. w swojej karierze, wygrywając GP Meksyku przed Sebastian Vettel (Ferrari) I Valtteri Bottas (Mercedesa). Pięciokrotny mistrz świata miał jednak kiepski start, tracąc po kontakcie kilka miejsc Max Verstappen (czerwony Byk).
Niemniej jednak Brytyjczyk skorzystał na śmiałej strategii, zatrzymując się, aby założyć twarde opony na 23. okrążeniu. Następnie kierowca Mercedesa wykorzystał ruch uliczny, aby utrzymać przewagę i utrzymać się na czele wyścigu. Jednak będzie musiał jeszcze poczekać, aby uczcić swoją szóstą koronację, zdobywając kolejne 6 punkty w ostatnich 4 wyścigach, ale oferuje gwiazdorskiemu producentowi setne zwycięstwo w F1.
Zaczął od słupa, Charles Leclerc (Ferrari) i odwrotnie, stracił kilka pozycji dzięki strategii dwóch postojów, z których ostatni został spudłowany i kosztował go kilka sekund. Monakijczyk stanął na podium przed Red BullamiAlexander Albon i Maxa Verstappena. Holender zaliczył wspaniały powrót po przebiciu opony po kontakcie z Valtterim Bottasem (Mercedes) na pierwszym okrążeniu. Wcześniej stracił kilka miejsc walcząc z Lewisem Hamiltonem.
Sergio Pérez (Racing Point) po stawianiu oporu zajmuje u siebie 7. miejsce Daniel Ricciardo (Renault). Nico Hülkenberg podążał za swoim australijskim kolegą z drużyny, zanim został uderzony przez Daniila Kwiata (Toro Rosso) w ostatniej rundzie. Rosjanin zajął 9. miejsce, wyprzedzając swojego kolegę z drużyny Pierre Gasly zanim został ukarany 10 sekundami i zepchnięty z powrotem na 11. miejsce za Francuzem i Niemcem.
OKRĄŻENIE 71/71
Dramat, gdy Hamilton przekroczył linię!
Kwiat i Hulkenberg nawiązał kontakt w ostatnim zakręcie
Incydent jest badany#MexicoGP # F1 pic.twitter.com/AXeoDPSyEi
- Formula 1 (@F1) 27 października 2019 r.
Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory McLaren przegapili wyścig, mimo że byli na dobrej pozycji. Lando Norris widział, jak jego weekend został zniszczony przez luźne koło podczas postoju Carlos Sainz Jr spadł na 13. pozycję z tyłu Lance Stroll (Wyścigowy punkt). Antonio Giovinazzi (Alfa Romeo) zajmuje 14. miejsce przed nami Kevin Magnussen (Haas), George'a Russella (Williams), Romain Grosjean (Haas) i Robert Kubica (Williams). Kimi Räikkönen (Alfa Romeo) zakończył karierę.
Zapoznaj się z analizą GP Meksyku przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 2240 AUTOtygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)