Stosowane w celu ograniczenia zjazdów kierowców z trasy po asfaltowych zjazdach wokół trasy czerwony Byk Pierścień, Wibratory austriackie od początku weekendu generują mnóstwo atramentu.
W pytaniu, zaobserwowano różne przerwy w zawieszeniu w samochodach kilku zawodników od czasu wolnych treningów, zwłaszcza Nico Rosberga w EL3 i jeszcze bardziej imponującym Daniil Kwiat w pierwszej części kwalifikacji. Rosjanin z Toro Rosso wyszedł bez szwanku z wypadku, ale narzekał na niebezpieczeństwo tych wibratorów.
„Problemem są ograniczenia toru, a krawężniki nie są dobre. W rzeczywistości są bardzo niebezpieczni, komentuje Kvyat w Sky Sports. Kiedy już znajdziesz się na krawędziach, nie będziesz mieć kontroli w przypadku awarii zawieszenia. Przynajmniej na astroturfie miałeś taką kontrolę. Na ostatnim zakręcie wszyscy wyjeżdżają z kursu wszystkimi czterema kołami, Chcieli zrobić lepiej, a tak naprawdę poszło im gorzej. »
Kierowca zespołu Faenza zaznacza, że problem jest nadal badany przez inżynierów Toro Rosso. „Psuło się zawieszenie znajdujące się na zewnątrz wibratora. » – precyzuje Rosjanin, który dodał, że podczas pierwszego przejazdu w Q1 przebił oponę i że należy zbadać możliwy związek z tym wypadkiem.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)