Czy to zostało ostatecznie rozwiązane? Podczas pierwszych czterech Grand Prix w tym sezonie, kontrolki ostrzegawcze w F1 nie działało z powodu problemu z połączeniem telemetrycznym pomiędzy FIA a samochodami. Zmuszało to kierowców do ścigania się bez żadnych informacji o warunkach panujących na torze i powodowało groteskowe sytuacje, jak na przykład oskarżenie dużej liczby kierowców z Chin o używanie DRS w warunkach żółtej flagi podczas Grand Prix Chin, co jest zabronione przez chińskie władze. regulacje. Incydent, który później zostanie zamknięty bez dalszych działań.
Powiązanie aktorów z organizatorami ma stworzyć nowy dostawca Riedel Communications. Ten ostatni zapewnia dziś, że w Hiszpanii problem powróci do porządku w ciągu 10 dni. „Powiedziano nam, że zmiana zostanie dokonana w Barcelonie i że odtąd będzie ona skuteczna”, wyjaśnia agencji informacyjnej Reuters Derek Warwick, który często pełni funkcję pilota marszałka. „Nie możemy winić pilota, jeśli nasz moduł telemetryczny uległ awarii”, kontynuuje były pilot F1. „Dlatego FIA poprosiła nas, abyśmy byli bardziej elastyczni w karaniu kierowców, ale nadal mamy dostępne inne narzędzia w przypadku innych sankcji”– podsumowuje prezes Brytyjskiego Klubu Kierowców Wyścigowych (BRDC), który w tym sezonie ponownie będzie pełnił funkcję kierowcy-komisarza u siebie w Wielkiej Brytanii, Belgii, Singapurze i Korei Południowej.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)