Za jedenaście dni rozpocznie się pierwsze spotkanie w tym roku w Melbourne w Australii. Nadejdzie czas, aby w końcu poznać prawdziwą hierarchię peletonu Mistrzostw Świata 2016, po przedsezonowych testach, podczas których niektóre zespoły, jak np. Mercedes, nie dążył do wydajności za wszelką cenę.
Oto jednak skumulowane wyniki testów w Barcelonie:
Najlepsze łączne czasy na kierowcę (sesja 1 i 2)
Raikkonen (Ferrari) 1’22″765 (bardzo miękki)
Czarownica (Ferrari): 1’22″810 (ultra miękki)
Rosberg (Mercedes): 1’23″022 (miękki)
Hulkenberg (Force India): 1’23″110 (super miękkie)
Sainz (Toro Rosso): 1’23”134 (bardzo miękkie)
Masa (Williams): 1’23”193 (miękkie)
Bottas (Williams): 1’23”229 (bardzo miękki)
Verstappen (Toro Rosso): 1’23”382 (bardzo miękkie)
Ricciardo (czerwony Byk): 1’23”525 (bardzo miękkie)
Hamilton (Mercedes): 1’23”622 (miękkie)
Pérez (Force India): 1’23”650 (super miękki)
Magnussen (Renault): 1’23”933 (Super miękki)
Kwiat (Red Bull): 1'24”293 (ultra miękki)
Przycisk (McLaren): 1’24”714 (bardzo miękkie)
Alonso (McLaren): 1’24”735 (miękki)
Nasr (Sauber): 1’24”760 (miękki)
Celis Jr (Force India): 1'24”840 (miękki)
Palmer (Renault): 1’24”859 (miękki)
Wehrlein (Dwór): 1’24”913 (ultra miękki)
Ericsson (Sauber): 1’25”031 (miękki)
Grosjean (Haas): 1’25”255 (miękkie)
Gutiérrez (Haas): 1’25”422 (super miękki)
Haryanto (Dwór): 1’25”899 (ultra miękki)
Łączna liczba przejechanych kilometrów (sesja 1 i 2)
PILOCI
Rosberg (Mercedes): 656 okrążeń / 3053 km
Hamilton (Mercedes): 638 okrążeń / 2969 km
Verstappen (Toro Rosso): 534 okrążeń / 2485 km
Sainz (Toro Rosso): 515 okrążeń / 2397 km
Magnussen (Renault): 509 okrążeń / 2369 km
Vettel (Ferrari): 488 okrążeń / 2271 km
Ricciardo (Red Bull): 457 okrążeń / 2127 km
Nasr (Sauber): 455 okrążeń / 2118 km
Bottas (Williams): 445 okrążeń / 2071 km
Massa (Williams): 411 okrążeń / 1913 km
Ericsson (Sauber): 383 okrążenia / 1782 km
Button (McLaren): 377 okrążeń / 1754 km
Räikkönen (Ferrari): 366 okrążeń / 1703 km
Kwiat (Red Bull): 360 okrążeń / 1675 km
Hülkenberg (Force India): 357 okrążeń / 1661 km
Alonso (McLaren): 333 okrążenia / 1550 km
Pérez (Force India): 289 okrążeń / 1345 km
Palmer (Renault): 267 okrążeń / 1242 km
Grosjean (Haas): 257 okrążeń / 1196 km
Wehrlein (Dwór): 252 okrążenia / 1173 km
Haryanto (Manor): 232 okrążenia / 1079 km
Gutiérrez (Haas): 217 okrążeń / 1010 km
Celis Jr (Force India): 133 okrążenia / 619 km
DRUŻYNY
Mercedes: 1294 okrążeń / 6024 km
Toro Rosso: 1049 okrążeń / 4883 km
Williams: 856 okrążeń / 3985 km
Ferrari: 854 okrążeń / 3975 km
Sauber: 838 okrążeń / 3901 km
Red Bull: 817 okrążeń / 3803 km
Force India: 779 okrążeń / 3626 km
Renault: 776 okrążeń / 3612 km
McLaren: 710 okrążeń / 3305 km
Dwór: 484 okrążenia / 2253 km
Haas: 474 okrążenia / 2206 km
INŻYNIEROWIE SILNIKÓW
Mercedes: 3413 okrążeń / 15887 km
Ferrari: 3215 okrążeń / 14965 km
Renault: 1593 okrążeń / 7415 km
Honda: 710 okrążeń / 3305 km
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)