Wyniki testów w Barcelonie w liczbach

Po ośmiu dniach testów w Katalonii Ferrari osiągnęło najlepszy wynik w zakresie pomiaru czasu, a Mercedes zgromadził kilometry.

opublikowany 07/03/2016 à 07:54

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Wyniki testów w Barcelonie w liczbach

Za jedenaście dni rozpocznie się pierwsze spotkanie w tym roku w Melbourne w Australii. Nadejdzie czas, aby w końcu poznać prawdziwą hierarchię peletonu Mistrzostw Świata 2016, po przedsezonowych testach, podczas których niektóre zespoły, jak np. Mercedes, nie dążył do wydajności za wszelką cenę.

Oto jednak skumulowane wyniki testów w Barcelonie:

Najlepsze łączne czasy na kierowcę (sesja 1 i 2)

Raikkonen (Ferrari) 1’22″765 (bardzo miękki)

Czarownica (Ferrari): 1’22″810 (ultra miękki)

Rosberg (Mercedes): 1’23″022 (miękki)

Hulkenberg (Force India): 1’23″110 (super miękkie)

Sainz (Toro Rosso): 1’23”134 (bardzo miękkie)

Masa (Williams): 1’23”193 (miękkie)

Bottas (Williams): 1’23”229 (bardzo miękki)

Verstappen (Toro Rosso): 1’23”382 (bardzo miękkie)

Ricciardo (czerwony Byk): 1’23”525 (bardzo miękkie)

Hamilton (Mercedes): 1’23”622 (miękkie)

Pérez (Force India): 1’23”650 (super miękki)

Magnussen (Renault): 1’23”933 (Super miękki)

Kwiat (Red Bull): 1'24”293 (ultra miękki)

Przycisk (McLaren): 1’24”714 (bardzo miękkie)

Alonso (McLaren): 1’24”735 (miękki)

Nasr (Sauber): 1’24”760 (miękki)

Celis Jr (Force India): 1'24”840 (miękki)

Palmer (Renault): 1’24”859 (miękki)

Wehrlein (Dwór): 1’24”913 (ultra miękki)

Ericsson (Sauber): 1’25”031 (miękki)

Grosjean (Haas): 1’25”255 (miękkie)

Gutiérrez (Haas): 1’25”422 (super miękki)

Haryanto (Dwór): 1’25”899 (ultra miękki)

Łączna liczba przejechanych kilometrów (sesja 1 i 2)

PILOCI

Rosberg (Mercedes): 656 okrążeń / 3053 km

Hamilton (Mercedes): 638 okrążeń / 2969 km

Verstappen (Toro Rosso): 534 okrążeń / 2485 km

Sainz (Toro Rosso): 515 okrążeń / 2397 km

Magnussen (Renault): 509 okrążeń / 2369 km

Vettel (Ferrari): 488 okrążeń / 2271 km

Ricciardo (Red Bull): 457 okrążeń / 2127 km

Nasr (Sauber): 455 okrążeń / 2118 km

Bottas (Williams): 445 okrążeń / 2071 km

Massa (Williams): 411 okrążeń / 1913 km

Ericsson (Sauber): 383 okrążenia / 1782 km

Button (McLaren): 377 okrążeń / 1754 km

Räikkönen (Ferrari): 366 okrążeń / 1703 km

Kwiat (Red Bull): 360 okrążeń / 1675 km

Hülkenberg (Force India): 357 okrążeń / 1661 km

Alonso (McLaren): 333 okrążenia / 1550 km

Pérez (Force India): 289 okrążeń / 1345 km

Palmer (Renault): 267 okrążeń / 1242 km

Grosjean (Haas): 257 okrążeń / 1196 km

Wehrlein (Dwór): 252 okrążenia / 1173 km

Haryanto (Manor): 232 okrążenia / 1079 km

Gutiérrez (Haas): 217 okrążeń / 1010 km

Celis Jr (Force India): 133 okrążenia / 619 km

DRUŻYNY

Mercedes: 1294 okrążeń / 6024 km

Toro Rosso: 1049 okrążeń / 4883 km

Williams: 856 okrążeń / 3985 km

Ferrari: 854 okrążeń / 3975 km

Sauber: 838 okrążeń / 3901 km

Red Bull: 817 okrążeń / 3803 km

Force India: 779 okrążeń / 3626 km

Renault: 776 okrążeń / 3612 km

McLaren: 710 okrążeń / 3305 km

Dwór: 484 okrążenia / 2253 km

Haas: 474 okrążenia / 2206 km

INŻYNIEROWIE SILNIKÓW

Mercedes: 3413 okrążeń / 15887 km

Ferrari: 3215 okrążeń / 14965 km

Renault: 1593 okrążeń / 7415 km

Honda: 710 okrążeń / 3305 km

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz