Dane z testów Barcelony

Drugi tydzień testów w Barcelonie uwypuklił niezawodność Mercedesa i obiecujące osiągi Scuderia Ferrari.

opublikowany 11/03/2017 à 10:53

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Dane z testów Barcelony

Zimowe testy w Barcelonie podkreśliły zalety Ferrari SF70H. Nowa jednomiejscowy z Stabilny Wydaje się, że Ferrari charakteryzuje się dobrą niezawodnością i dobrym poziomem osiągów, o czym świadczą najlepsze czasy osiągnięte przez Kimi Räikkönena i Sebastian Vettel.

Jednak czołowe drużyny ukrywały swoją grę. Mercedes z pewnością mógł osiągnąć lepsze czasy. W każdym razie W08 wydaje się bardzo niezawodny, biorąc pod uwagę liczbę ukończonych okrążeń. Red Bull wydaje się być nieco dalej w tyle z RB13, ale zespół Milton Keynes równie dobrze mógł ukryć swój prawdziwy poziom występów przed Melbourne.

Jednostka napędowa Renault nadal wydaje się być silnikiem najdalej w tyle, z wyjątkiem jednostki Hondy. Testy McLaren były niepokojące, ponieważ MCL32 nie był w stanie przejechać więcej niż tuzina okrążeń w drugim tygodniu testów. Zespołowi Woking grozi kara na początku sezonu za brak biegania.

Najlepsze rundy

1. Kimi Räikkönen (Ferrari) – 1’18”634 (super miękki)
2. Sebastian Vettel (Ferrari) – 1’19”024 (ultra miękki)
3. Valtteri Bottas (Mercedes) – 1’19”310 (super miękki)
4. Lewis Hamilton (Mercedes) – 1’19”352 (ultra miękki)
5. Felipe Massa (Williams) – 1’19”420 (bardzo miękki)
6. Max Verstappen (Red Bull) – 1’19”438 (super miękki)
7. Carlos Sainz Junior (Toro Rosso) – 1’19”837 (bardzo miękki)
8. Nico Hülkenberg (Renault) – 1’19”885 (ultra miękki)
9. Daniel Ricciardo (Red Bull) – 1’19”900 (ultra miękki)
10. Sergio Pérez (Force India) – 1’20”116 (ultra miękki)
11. Esteban Ocon (Force India) – 1’20”161 (ultra miękki)
12. Jolyon Palmer (Renault) – 1’20”205 (ultra miękki)
13. Lance Stroll (Williams) – 1’20”335 (miękki)
14. Daniil Kwiat (Toro Rosso) – 1’20”416 (super miękki)
15. Kevin Magnussen (Haas) – 1’20”504 (bardzo miękki)
16. Romain Grosjean (Haas) – 1’21”110 (ultra miękki)
17. Stoffel Vandoorne (McLaren) – 1’21”348 (ultra miękki)
18. Fernando Alonso (McLaren) – 1’21”389 (ultra miękki)
19. Marcus Ericsson (Sauber) – 1’21”670 (super miękki)
20. Pascal Wehrlein (Sauber) – 1’22”347 (super miękki)

Okrążenia na kierowcę

Valtteri Bottas (Mercedes): 304 (łącznie 628)
Sebastian Vettel (Ferrari): 324 (591)
Lewis Hamilton (Mercedes): 233 (467)
Marcus Ericsson (Sauber): 246 (444)
Felipe Massa (Williams): 311 (414)
Lance Stroll (Williams): 275 (385)
Kevin Magnussen (Haas): 200 (369)
Esteban Ocon (Force India): 279 (365)
Kimi Räikkönen (Ferrari): 163 (364)
Sergio Pérez (Force India): 228 (349)
Max Verstappen (Red Bull): 173 (347)
Romain Grosjean (Haas): 172 (346)
Daniel Ricciardo (Red Bull): 217 (337)
Nico Hülkenberg (Renault): 163 (313)
Carlos Sainz Jr (Toro Rosso): 224 (307)
Jolyon Palmer (Renault): 140 (283)
Daniił Kwiat (Toro Rosso): 177 (277)
Stoffel Vandoorne (McLaren): 128 (235)
Fernando Alonso (McLaren): 89 (190)
Antonio Giovinazzi (Sauber): (151)
Pascal Wehrlein (Sauber): 192

Wycieczki po stajni

Mercedes: 537 (łącznie 1095)
Ferrari: 487 (955)
Williamsa: 586 (799)
Saubera: 438 (787)
Force India: 507 (785)
Haasa: 372 (715)
Czerwony Byk: 390 (684)
Renault: 303 (596)
Toro Rosso: 401 (584)
McLarena: 217 (425)

Wycieczki według producenta silnika

Mercedes: 1630 (łącznie 2679)
Ferrari (z blokiem Saubera 2016): 1297 (2457)
Renault: 1094 (1864)
Honda: 217 (425)

Poznaj analizę drugiego tygodnia testów F1 w Barcelonie w AUTO nr 2105tygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej, a od środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz