Strategie zaplanowane na GP Austrii

W obliczu Mercedesa zespoły będą musiały zastosować agresywne strategie, aby stawić opór na Red Bull Ring.

opublikowany 04/07/2020 à 17:47

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Strategie zaplanowane na GP Austrii

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Mercedes W11 polemana Valtteri Bottas i Lewis Hamilton Regularne ataki podczas GP Austrii powinny być trudne. Srebrne Strzały wykazały wyraźną dominację podczas kwalifikacji na torze Spielberg.

Pirelli rozważa dwie główne strategie na pierwsze Grand Prix sezonu rozgrywane na torze czerwony Byk Pierścień. Osoby ubiegające się o większość punktów powinny przejechać pierwszy przejazd na miękkich oponach od 24 do 28 okrążeń, a drugi na twardych oponach od 43 do 47 okrążeń.

Max Verstappen (Red Bull), najbliżej Mercedesa w stawce, zdecydował się jednak wystartować na średnich oponach. Włoski producent planuje pierwszy przejazd trwający od 27 do 32 okrążeń na tym stosunkowo szorstkim torze oraz drugi przejazd na twardych oponach trwający od 39 do 44 okrążeń.

 

 

„Polecony czas Bottasa był rekordem na torze Red Bull Ring. Podkreśla to fakt, że samochody ewoluowały, podczas gdy opony P Zero pozostały takie same jak w 2019 r., skomentował Mario Isola, dyrektor ds. konkurencji Pirelli. Najważniejszym strategicznym momentem kwalifikacji była decyzja Verstappena o rozpoczęciu wyścigu na średnich oponach, co zapewni mu elastyczną strategię, z potencjalnie dłuższym pierwszym przejazdem niż jego rywale. To może zadecydować o wyniku wyścigu. »

„Zgodnie z oczekiwaniami, na zwarciu na ciasnym boisku, od początku do końca kwalifikacji zaobserwowaliśmy, że miękkie opony były używane głównie. Każdy zespół musiał mieć pewność, że przy tak małych stratach wykorzysta pełen potencjał swoich samochodów. Jednak wszystkie trzy mieszanki powinny odgrywać ważną rolę w wyścigach.”, ostrzegł Mario Isola.

Pirelli rozważa również alternatywne strategie, obejmujące pierwszy przejazd trwający od 30 do 34 okrążeń na miękkich oponach i zakończenie wyścigu na średnich mieszankach. Wybór dwóch przystanków wydawałby się mniej szybki.

0 Zobacz komentarze)