Zamieszanie trwa nadal o godz McLaren. Dzień później podpisanie kontraktu przez Lando Norrisa w miejsce Stoffela Vandoorne’a na sezon 2019 Formuła 1, brytyjski zespół ogłosił, że wciągnął w swoje szeregi inżynier Pat Fry ze skutkiem natychmiastowym.
McLaren może dziś potwierdzić, że Pat Fry powróci do zespołu jako nasz dyrektor techniczny. pic.twitter.com/7ic1US38Op
- McLaren (@ McLarenF1) 4 września 2018
Pat Fry zna już dom McLarena, przyczyniając się do różnych tytułów mistrza świata Miki Häkkinena (1998, 1999) i Lewis Hamilton (2008). Przybywszy z Benettona w 1993 roku, inżynier rozpoczął swoją przygodę w McLarenie, kierując prywatnym zespołem testowym. W 1995 roku został głównym inżynierem zespołu wyścigowego.
Wśród jego wyczynów zbrojnych są: rozwój MP4-20, McLaren prowadzony przez Kimiego Räikkönena w 2005 r. (wicemistrz) lub MP4-22 (Lewis Hamilton i Fernando Alonso w 2007 roku zabrakło im jednego punktu do tytułu). Zostawił w Ferrari w maju 2010 r. Pat Fry pozostanie w firmie przez cztery lata, w szczególności na stanowisku dyrektora podwozia.
Wyrzucony ze Scuderii na etapie restrukturyzacji pod koniec 2014 roku Pat Fry cofnął się o krok i pozostał zaledwie kilka miesięcy na stanowisku konsultanta ds. inżynierii Wyścigi dworskie.
Po stronie McLarena hierarchia całkowicie się zmieniła w ostatnich miesiącach, m.in odejście Érica Boulliera (byłego dyrektora zespołu), główny technik Tim Goss i główny inżynier Matt Morris. James Key, inżynier obecnie w Toro Rosso, ma dołączyć do personelu McLarena przyszłej zimy.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)