Co by było, gdyby wynik Grand Prix Azerbejdżanu 2019 został rozstrzygnięty na etapie wirtualnego samochodu bezpieczeństwa (VSC)? Zwolennicy Lewis Hamilton (Mercedes) w każdym razie nie zostały pominięte stratę dwóch sekund swojego ulubieńca podczas tej neutralizacji. Na mecie wyściguAnglik został pobity o półtorej sekundy.
James Vowles, główny strateg Srebrnych Strzał, wyjaśnia tę stratę czasu w swoim przesłuchaniu. « Gdy VSC zniknie, kierowca otrzyma powiadomienie na ekranie kierownicy. Możemy kontrolować to, co jest wyświetlane na ekranie. Poprosiliśmy Lewisa o zmianę ustawień, aby wprowadzić samochód w bardziej efektywny tryb– wyjaśnia 39-letni Brytyjczyk
.
Ale zmieniając ustawienia (wyświetlane na ekranie. Przyp. red.), Lewis stracił z oczu lukę, którą należy szanować. Drugim czynnikiem, który przyczynił się do zwiększenia przewagi, było położenie na torze. Jeśli jedziesz na prostej, a VSC znika, wystarczy, że dodasz gazu i pojedziesz prosto. Ale Lewis był w tym momencie w strefie hamowania, to jedna z najtrudniejszych sytuacji, ponieważ modulowanie prędkości zgodnie z deltą i ponowne uruchomienie jest bardzo skomplikowane.
Lewis nie zrobił nic złego, winę za to ponosił splot faktów. Możemy popracować nad poprawą wyświetlania na ekranie i zrobimy to przed Barceloną (Hiszpania). Jeśli chodzi o Twoją pozycję po zakończeniu VSC, niestety zawsze będzie to nieprzewidywalne. » VSC ponownie pochłonęło ofiary: Lewisa Hamiltona i potencjalnie widowisko na koniec wyścigu.
Zapoznaj się z pełnym raportem i analizą Grand Prix Azerbejdżanu, przygotowanym przez naszych specjalnych korespondentów w Baku, w numerze 2214 AUTOhebdo, już dostępnym w wersji cyfrowej i od tego czwartku w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)