Podobnie jak Honda i Ferrari, Losange wprowadził w Kanadzie najnowszą specyfikację swojego silnika cieplnego (ICE). Jednak ten zaawansowany materiał pędny nie zawierał jeszcze nowego MGU-K. To już jest zrobione, nawet jeśli czerwony Byk et McLaren zdecydowano się go nie stosować, gdyż montaż elementu wymaga dostosowania integracji silnika z podwoziem.
Nowa wersja układu elektrycznego odpowiedzialnego za odzyskiwanie energii podczas hamowania korzysta z lepszego chłodzenia i wyświetla na skali ponad 2 kg mniej. Ważny szczegół, ponieważ pozwala w szczególności na duże Nico Hülkenberg aby zejść poniżej maksymalnego limitu masy po zamontowaniu za kierownicą.
Renault doświadczył w tym sezonie kilku alertów dotyczących niezawodności swojego MGU-K, zwłaszcza w Monako Daniel Ricciardo oraz w Castellet na R.S.18 z Carlos Sainz, co pozbawiło Hiszpana dobrego 6. miejsca.
Inną ważną nowością w silniku Renault na Red Bull Ring jest pojawienie się trybu kwalifikacyjnego, który może zapewnić dodatkową moc szacowaną na 15–20 koni mechanicznych w Q3. Wystarczająco, aby zadowolić kierowców Red Bulla, którzy często szybko krytykują braki w osiągach swojego silnika w ostatniej fazie treningów kwalifikacyjnych? Odpowiedź w sobotę po południu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)