Ocon zatrzymał się z powodu nowego problemu z chłodzeniem w Renault

Jeśli Daniel Ricciardo zapewnił Renault punkty za ósme miejsce, Esteban Ocon padł ofiarą problemu z chłodzeniem w swoim R.S. 20. Ten sam problem, który zrujnował wyścig Australijczyka w poprzedni weekend w Austrii.

opublikowany 12/07/2020 à 21:00

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Ocon zatrzymał się z powodu nowego problemu z chłodzeniem w Renault

Wlać Renault, tygodnie następują jeden po drugim… i niestety są podobne pod pewnymi względami. Esteban Oconktóry pierwsze Grand Prix po powrocie do peletonu ukończył na ósmej pozycji, w tę niedzielę nie był już tak udany dla Grand Prix Styrii.

Dobrze wykwalifikowany podczas potopu Norman nie był w stanie ukończyć zawodów, spowolniony przez ten sam problem mechaniczny, który zmusił jego kolegę z drużyny Daniel Ricciardo postawić stopę na ziemi podczas Grand Prix Austrii.

« Mieliśmy problem z chłodzeniem samochodu, wyjaśnia Ocon. To niefortunne, ale takie rzeczy dzieją się w sporcie motorowym. Wiemy, że mieliśmy dzisiaj świetną okazję i frustrujący jest powrót do garażu na dobre, gdy jesteś w takiej sytuacji. Miejmy nadzieję, że w tym roku taka sytuacja się nie powtórzy. »

Podczas walki z Ricciardo, ale stosując inną strategię, Francuz, logicznie rzecz biorąc, miał nadzieję na więcej wyścigu, w którym jednak R.S. 20 były nadal nieco miękkie w porównaniu z tak zwanymi rywalami ze środkowej siatki.

« Dzisiaj, emocje były znacznie bardziej bolesne przy kolejnej porzuceniu jednego z naszych samochodów z tego samego powodu co w zeszłym tygodniu, décrit Cyril Abiteboul, dyrektor Renault Sport Racing.

Włożyliśmy wiele wysiłku w przywrócenie części Enstone, zbadać je i przywrócić na właściwe tory, ale oczywiste jest, że coś przeoczyliśmy.

Tak niski poziom niezawodności jest oczywiście nie do zaakceptowania w tak konkurencyjnym peletonie.. Wyścig pokazał także, że musimy znaleźć nieco większe tempo w stosunku do naszych bezpośrednich konkurentów. »

Rywale, w tym Racing Point, na którego Renault złożyło skargę za nieprzestrzeganie przepisów sportowych FIA. Sprawa, która w nadchodzących dniach może spowodować wyciek atramentu.

Zapoznaj się z pełnym raportem i analizą Grand Prix Styrii, przygotowanym przez naszego specjalnego korespondenta w Spielbergu, w numerze AUTO 2269tygodniowo, dostępny od jutra wieczorem w wersji cyfrowej i od tej środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)