Później Ferrari, który próbował słynne Halo, system ochrony kokpitu w jednomiejscowy, na testach zimowych w Barcelonie, a następnie w ostatni weekend na wolnych treningach na Silverstone, z wersją 2 zamontowaną na potrzeby wycieczki instalacyjnej na SF16-H Sebastian Vettelto jest Red Bull Racing który zainstalował urządzenie na RB12 dziś rano w Anglii. Pierre Gaslywybrany do wzięcia udziału w dwóch brytyjskich dniach testów w tym tygodniu, jeździł RB12 z Halo.
Ze swojej strony Red Bull Racing opracował alternatywne rozwiązanie dla Halo, zwany Aeroscreenem, ale co nie wydaje się być faworyzowane przez FIA, a wprowadzenie zabezpieczeń kokpitu pozostaje zaplanowane na przyszły sezon.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)