Jeden silnik Ferrari goni inny na szczycie hierarchii testów przedsezonowych 2019. Podczas gdy Stabilny do środy zdominował wszystkie katalońskie wyścigi, jest weteranem tej drużyny, Kimi Räikkönen, o czym informujemy rano trzeciego dnia akcji na torze.
A oto nasze podsumowanie w porze lunchu, z #Kimi7 @Zespół SauberF1 jedzie najszybciej ze wszystkich, którzy do tej pory wzięli udział w tym teście… pic.twitter.com/eNuceQfnkh
- Pirelli Motorsport (@pirellisport) 20 lutego 2019 r.
Nowy kierowca Alfy ustanowił wzorcowy czas okrążenia w 1:17.762 i już jest coraz bliżej najlepszego zimowego wyniku 2018 roku (czas 1:17.182 podpisany przez Sebastian Vettel w Hyper-Soft), podczas gdy niektórzy początkowo sądzili, że nowe zasady aerodynamiczne znacznie spowolnią samochody.
Räikkönen przejechał najszybsze ze swoich 64 okrążeń na najmiększej czerwonej mieszance Pirelli C5. Mistrz świata z 2007 roku wyprzedza Ferrari SF90 swojego byłego kolegi z zespołu Vettela, które nadal jedzie jak w zegarku – 80 okrążeń na zegarze. Niemiec podczas swojej najlepszej próby jechał na żółtych oponach C3 (średnich).
Top 3 w środę rano uzupełnił Renault RS19 z Nico Hülkenberg. Niemiec był wyposażony w opony C4, gdy pokonał swoje najbardziej przekonujące okrążenie na torze Circuit de Barcelona-Catalunya o długości 4,655 km.
Tuż za najlepszym przedstawicielem silników Renault plasują się dwa silniki Hondy z Daniilem Kwiatem na 4. miejscu Toro Rosso i po raz piąty Max Verstappen chez czerwony Byk. Oba byki przejechały między sobą 81 okrążeń dla japońskiego producenta, 48 na korzyść Rosjanina i 33 na korzyść Holendra.
Pietro Fittipaldi, pilot testowy Haas, zajmuje 6. miejsce na pokładzie VF-19 napędzanego silnikiem Ferrari. Młody Brazylijczyk musiał wsiąść do samochodu w ostatniej chwili we wtorek po południu Kevin Magnussen skarżył się na problem z zagłówkiem, który powodował ból szyi. Ofiara wypadku mechanicznego w środku sesji wnuk Emersona Fittipaldiego przejechał jeszcze 48 okrążeń.
McLaren dokonał kilku zmian na MCL34 między wtorkiem a środą, co opóźniło wjazd na tor Carlos Sainz, 8 tego ranka. Hiszpan również przestraszył się nieistotnym obrotem.
Dolną część grafiku zajmują dwa silniki Mercedes : ten z Racing Point 19 Sergio Péreza i Mercedes W10 Valtteri Bottas, najbardziej oddany kierowca na torze z 88 obrotami na torze położonym na wzgórzach Montmelo.
Zespół panującego pięciokrotnego mistrza świata w dalszym ciągu ewoluuje daleko od czołówki, ale tak naprawdę nie próbował jeszcze ścigać się z czasem. W deklaracjach można było jednak wyczuć cień wątpliwości Lewis Hamilton w południe, kiedy Brytyjczyk przedstawił się prasie.
Wreszcie nadal nie Williams miejsce w rankingach Barcelony, ale FW42 w końcu dotarł na tor dziś wcześnie rano i George Russell powinien zadebiutować na nim dziś po południu. Trzeci dzień testów zimowych rozpoczyna się o 14:00 i nadal będzie kontynuowany komentarz na żywo za pośrednictwem naszego tekstu na żywo.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)