Red Bull dominuje w wolnych treningach 1

Dwa RB12 Maxa Verstappena i Daniela Ricciardo ustanowiły dwa najlepsze czasy podczas pierwszej sesji treningowej w Singapurze. Nico Rosberg popełnił błąd.

opublikowany 16/09/2016 à 13:48

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Red Bull dominuje w wolnych treningach 1

Po osiągnięciu czasów uzyskanych na ultramiękkich oponach, w najbliższy weekend wracamy do akcji. Red Bull Racing wspiął się na sam szczyt hierarchii pod koniec pierwszej sesji treningowej na torze Marina Bay w Singapurze.

Jeśli Mercedes byli pierwsi na torze i wskoczyli na szczyt tabeli czasów jazdy wraz z Nico Rosbergiem i Lewis Hamilton, który po raz pierwszy przetestował Halo w wolnym treningu, Ferrari potem Red Bull objął prowadzenie, Max Verstappen mając ostatnie słowo w 1’45″823.

Holender wyprzedza swojego kolegę z drużyny o 49 tysięcznych Daniel Ricciardo i Ferrari SF16-H z Sebastian Vettel. Ci trzej kierowcy osiągnęli swój czas, korzystając z najmiększych opon opracowanych przez Pirelli.

Obydwa Mercedesy – Hamilton i Rosberg – zajmują sześć dziesiątych pozycji w klasyfikacji, ale obaj gwiazdorzy ustanowili swoje wzorcowe czasy na miękkich oponach. Niemiecki kierowca również popełnił błąd podczas hamowania na zakręcie 18 i uderzył w ścianę ochronną.. Bez przedniego skrzydła i z przebitą oponą wicemistrz mógł jednak wrócić na swoje stanowisko.

Kimi Räikkönen (Ferrari) zajmuje szóste miejsce, przed obydwoma Toro Rosso de Carlos Sainz i Daniił Kwiat. Rosjanin jest jednym z wielu kierowców, którzy pozostawili ślady na ścianach otaczających tor, podobnie jak Verstappen, Vettel i Alonso.

Felipe Massa (Williams) i Estebana Gutiérreza (Haas) uzupełnij pierwszą dziesiątkę przed Fernando Alonso (McLaren), który również testował Halo. Dwa Force India: Pérez i Hulkenberg, który dobrze spisał się na miękkich oponach, plasuje się na drugim miejscu w rankingu.

Wlać Romain Grosjean (Haas), weekend nie zaczął się idealnie. Francuz był zmuszony przedwcześnie zakończyć sesję, bez zapisywania ani jednego okrążenia z pomiarem czasu. Haas badał możliwy wyciek w VF-16. Ze swojej strony Esteban Ocon (Dwór) kończy się po raz 21.

16. przed obydwoma RenaultJenson Button (McLaren) spowodował, że na początku sesji, po zatrzymaniu się na torze, wprowadzono procedurę wirtualnego samochodu bezpieczeństwa. Druga darmowa sesja treningowa rozpocznie się o 15:30 czasu francuskiego.

Wyniki Bezpłatna praktyka 1

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz