"Musisz iść teraz! » Transkrypcja wszystkich audycji radiowych z końca III kwartału

Odkryj całą komunikację radiową pomiędzy kierowcami i inżynierami podczas najwolniejszego okrążenia w historii kwalifikacji Formuły 1. Jest pyszne i pełne lekcji! 

opublikowany 08/09/2019 à 10:29

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

"Musisz iść teraz! » Transkrypcja wszystkich audycji radiowych z końca III kwartału

Inżynier Nico Hülkenberg (Renault) : OK, Nico, pamiętaj o strategii. tu jako Przechadzka za tobą.

(przecina szykanę i zwalnia) Idź 3 sekundy za tobą. 

(wraca powoli do utworu) Carlos tuż za tobą. Nico, istnieje duża szansa, że ​​samochody nie przejadą przed upływem czasu. Została Ci 1 minuta. 

(Poprzez Sainz Junior wtedy Ferrari) Czas iść. 

– Sektor 2 – 

Monitor Hamilton, będzie się spieszył, aby cię wyprzedzić. 

– Sektor 3 –

Ok Nico, jedziemy na limicie, nie ma w ogóle czasu na zwalnianie. 

– Koniec timera –

Nie poszliśmy przed flagą.

Nico Hulkenberg: Są szaleni, to było niebezpieczne.

 

Inżynier: Lance Stroll (Racing Point) : Obserwuj Hülkenberga, może grać w grę (czekającą), nie będzie chciał dać ci aspiracji. Ale nie wyprzedzaj Hülkenberga, nie wyprzedzaj Hülkenberga.

(Mijany przez Sainza Jr.) Idź za Sainzem, jeśli możesz, idź za Sainzem. 

(Mijane przez Ferrari) Ferrari jadą szybciej, idź za Ferrari. Podążaj za Ferrari, jeśli możesz. 

(Poprzez Bottas) Nie trać już żadnej pozycji! Utrzymuj swoją pozycję.

– Sektor 2 –

Opony są w dobrym stanie, uważaj żeby utrzymać się w tej grupie, nie tracąc już miejsca. Atakuj dalej, teraz musisz działać szybciej. 

– Sektor 3 –

Nie masz już wystarczającego marginesu, musisz kontynuować atak. Jesteś teraz w dobrej sytuacji. Hamulce wydają się dobre, opony też. 

– Paraboliczny

Kontynuuj, naciskaj. 

(Poprzez Albon) Musimy już iść. Musisz iść teraz! Musisz iść teraz!!

– Koniec timera –

Lance Stroll – Nikomu się nie udało!

 

Inżynier Carlosa Sainza Jr (McLaren) : Ok, jesteś trzecim samochodem. Najpierw Hülkenberg, potem Stroll, a ty trzeci. Carlos, przed flagą (w szachownicę) nie ma zbyt dużego marginesu. Flaga jest obecnie 13 sekund za tobą. 

(Podwójny spacer) Ok Carlos, 10 sekund marginesu. 

(Następnie podwójny Hülkenberg minął Ferrari) Nie każdemu uda się zaliczyć udane okrążenie. 

(Double Leclerc) Carlos, 5 sekund przed flagą, potrzebujemy teraz dobrego rytmu.

– Sektor 2 –

Musisz bronić swojego miejsca, przewaga wynosi 4 lub 5 sekund, większość samochodów tego nie wytrzyma. 

(Podwójnie Czarownica

– Sektor 3 –

Carlos Sainz Jr: Czy zamierzamy to zrobić?

Inżynier: Istnieje 2-sekundowy margines. Bateria się rozładowała, będzie ciasno! (Przekrocz linię przed flagą z szachownicą)

 

Sebastian Vettel (Ferrari) : Powiedz Charlesowi, żeby jechał szybciej. (Podwaja Leclerca i obejmuje prowadzenie)

Inżynier Sebastian Vettel: Musimy teraz zaatakować.

S.V.: Tak, ale wtedy powiedz mu (Charlesowi), żeby wrócił przede mną! 

– Sektor 2 –

S.V.: Jaki mamy margines? 

Inżynier: W tej chwili marża zerowa. 

(podwojony przez Sainza)

S.V.: Jaki margines? 

Inżynier: Zerowa marża.

– Sektor 3 – 

Inżynier: Pchnij, pchnij!

– Koniec timera –

S.V.: Dziękuję, dziękuję… W każdym razie myślę, że byliśmy najszybsi. 

 

Inżynier Charles Leclerc (Ferrari) : Nie ma dużego marginesu. 6 sekund marginesu (stoi za Vettelem) Zgadza się, musimy atakować, dalej. (przekazany przez Sainza Jr.)

– Sektor 2 –

Margines 3 sekundy. Musimy zaatakować. Zerowy margines. Musisz atakować, jak podczas normalnego „okrążenia autowego”. Zerowy margines. Zero marży, zero marży. 

– Sektor 3 –

Możesz wyprzedzić Sebastiana. (Podwójny Vettel) 1 sekunda marginesu. Atakuj w ostatnim zakręcie, pchnij, pchnij. 

– Koniec timera –

Nie możesz wykonać swojej tury, jesteś P1.

 

Lewis hamilton (Mercedes) : Ile czasu nam zostało?

Inżynier Lewisa Hamiltona: Jesteśmy ograniczeni, jesteśmy ograniczeni. 

(Double Albon następnie wraca za Hülkenbergiem)

– Sektor 2 – 

Inżynier – Jeśli uda nam się wrócić do grupy, będzie dobrze. 

L.H. – Próbuję. 

Inżynier – Jesteśmy spóźnieni. 

– Koniec timera –

L.H. – To nie jest fajne! Trzymali nas wszystkich w tyle, więc nie ukończyliśmy okrążenia. 

 

Alex Albon (czerwony Byk) : (wychodzi za Hamiltonem): Czy mogę zwolnić?

Inżynier Alex Albon: Zostało nam 8 sekund. Gra z przodu. Spróbuj wyprzedzić, to będzie na samym końcu. 

– Sektor 2 –

Zostały 4 sekundy. Chodźmy. Trzeba wyprzedzać samochody. Podwój, jeśli możesz. Podwójne samochody. 

– Sektor 3 –

Aby uzyskać turę, musisz zyskać 5 sekund. Atakuj atakuj. Musisz tam iść. Ładowanie akumulatora wyłączone (Podwójny spacer).

– Koniec timera –

 

Inżynier Daniel Ricciardo (Renault) : Hamilton przed tobą, Vettel przed nim po 2 sekundach. O zaistniałej rozbieżności będę Państwa informować na bieżąco. Ludzie zwalniają do przodu, nie marnujmy za dużo czasu. Nie marnujmy naszego czasu. Jesteśmy na krawędzi brzytwy, margines jest bardzo niewielki.

– Sektor 2 –

50 sekund przed flagą w szachownicę. Bottas przed tobą. Nie przegapmy tego! Chodź, nie ma czasu na zwalnianie tempa. Jedź szybciej, tocz się jak zwykłe „okrążenie zewnętrzne”.

– Sektor 3 –

Nie ma czasu na spowolnienie. No dalej, śmiało. 

– Koniec timera –

 

Inżynier Valtteri Bottas (Mercedes) : Ferrari atakują, uważaj na deltę. Nie mamy dużo czasu. Spróbuj ruszyć do przodu. 

– Sektor 2 – 

Tylko 5 sekund bezpieczeństwa... Jesteśmy 5 sekund do tyłu z programem. Więc nie jesteśmy już bezpieczni. 

– Sektor 3 –

Nie jesteśmy bezpieczni. 

– Koniec timera 

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz