Cosworth CA V8 2010 napędzał jednomiejscowe samochody trzech zespołów, które wzięły udział w testach zimowych, a mianowicie Williams, Lotus Racing i Virgin Racing. Najważniejszy moment tych testów dla brytyjskiego producenta silników: Najlepszy czas osiągnięty przez Nico Hülkenberg To prawda, że na koniec dnia w ubiegły piątek, z pewnością przy niskim zbiorniku paliwa i bardzo miękkich oponach, Niemiec ustanowił w ten sposób piąty najszybszy czas w tym tygodniu w Barcelonie.
Inżynierowie Cosworth nadal ściśle współpracują z zespołami wyposażonymi w silnik CA V8 2010, aby być gotowym na rozpoczęcie rundy otwierającej Mistrzostw Świata XNUMX. Formuła 1 już za 12 dni.
„Testy w Barcelonie bardzo dobrze zakończyły nasze testy zimowe, nasze cele zostały osiągnięte, nacisk położono na niezawodność i relacje robocze z każdym z zespołów, które napędzamy, mówi Mark Gallagher, dyrektor zarządzający działu F1. Te ostatnie kilka tygodni było dla nas kluczowych i nasz powrót na tory rozpoczął się bardzo pozytywnie. Oczywiście jest jeszcze wiele do zrobienia i przygotowujemy się na długie dni pracy z naszymi zespołami partnerskimi w Bahrajnie. »
Pozytywną obserwacją podzielił się dyrektor techniczny zespołu Williams, Sam Michael:
„Cosworth wykonał niezwykłą pracę, dostarczając nam gotowy silnik na cztery zimowe sesje testowe. Każdy miał napięty harmonogram, ale Cosworth jak dotąd spisał się bardzo dobrze, dając nam wszystko, czego potrzebowaliśmy. Jesteśmy w pełni zadowoleni z ich wydajności i pracy wykonanej, aby jak najlepiej zintegrować ich V8 z podwoziem. Ich praca jest niezwykła. »
Teraz trzeba to potwierdzić w wyścigu za niecałe dwa tygodnie, w którym weźmie udział czwarty zespół, zespół Hispania Racing F1 Team José Ramona Carabente.
Pełny raport z testów w Barcelonie znajdziesz w swoim magazynie AUTOhebdo, już w kioskach. Nie przegap także Przewodnika po F1 2010, w którym znajdziesz wszystko, co musisz wiedzieć o nadchodzącym ekscytującym sezonie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)