Ten drugi dzień jazdy był okazją, żeby w końcu zobaczyć Alpine w czołówce, choć stanowiska te są mało odkrywcze. Ale po raz pierwszy A522 pojawił się cały ubrany na różowo – barwy w barwach sponsora tytularnego BWT będą prezentowane podczas pierwszych dwóch Grand Prix sezonu – i pozwolono Esteban Ocon zmonopolizować szczyt tabeli czasu pracy (1’34”270) na miękkich oponach, przed a Charles Leclerc (+ 0″090) na średnich oponach i dyskretny mistrz świata, Max Verstappen (+1″598), tym razem na twardych mieszankach.
La Williams de Latifi zapalić się
Poranek był również przerywany kilkoma incydentami, z których najważniejszy został przypisany Williamsowi Nicholasa Latifiego. Już na początku sesji Kanadyjczyk borykający się z problemami z płaskim dnem w końcu wyjechał na tor po długich minutach oczekiwania w garażu. Ale jego dzień szybko przybrał nieoczekiwany obrót, gdy przegrzanie tylnych hamulców spowodowało poważny pożar i pęknięcie lewego tylnego zawieszenia. Dzień Williamsa wydaje się zagrożony, biorąc pod uwagę uszkodzenia jednomiejscowy Latifi, autora zaledwie dwunastu małych wycieczek. Zespół ogłosił, że dokona przeglądu swojego „ planu drogowego po dokonaniu oceny prac naprawczych, jakie należy przeprowadzić”.
Ze wstępnych dochodzeń wynika, że przyczyna pożaru była niewielka, ale w widoczny sposób stała się dość dramatyczna. Sytuacja nie jest tak poważna, jak mogłoby sugerować nagranie wideo, ale z tyłu samochodu doszło do uszkodzeń spowodowanych pożarem, które zespół musi naprawić. (1/2) pic.twitter.com/xRJVcJSwbW
- Williams Racing (@WilliamsRacing) 11 marca 2022 r.
Inne wydarzenie poranne jest zasługą Sebastian Vettel. Niemiec mimo to pokonał okrążenia toru w przyzwoitym tempie, jednak po 43 okrążeniach pierwszy alarm przy wyjeździe z boksów spowolnił czterokrotnego mistrza świata, który następnie został zmuszony do zatrzymania swojego AMR22 pod koniec pierwszego sektora. Pilot Aston Martin był jednak w stanie wrócić na tor, zanim FIA wywiesiła czerwoną flagę, aby zrewidować swoje procedury.
Należy pamiętać, że Haas, po wystąpieniu problemów z dostawą na początku tygodnia, musiał zakończyć poranną sesję wcześniej niż planowano z powodu incydentów z wydechami VF21. Mick Schumacher, które ustąpią Kevin Magnussen w piątkowe popołudnie był w stanie przejechać tylko 23 okrążenia.
Po czterech dniach jazdy dziesięciu kierowców na torze przygotowuje się (częściowo) do ustąpienia miejsca na drugą sesję jazdy tego dnia. Do zobaczenia o 13:XNUMX na zakończenie drugiego dnia testów w Bahrajnie, aby zawsze być na bieżąco tekst na żywo z AUTOhebdo.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)