Haas ujawnia barwy swojego nowego VF-21

Radykalna zmiana barw amerykańskiej drużyny wraz z pojawieniem się nowego rosyjskiego sponsora tytularnego, firmy Uralkali. 

opublikowany 04/03/2021 à 09:14

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Haas ujawnia barwy swojego nowego VF-21

Oś Stany Zjednoczone-Rosja z każdym dniem wyraźnie wzmacnia się nieco bardziej. Haasa F1 W czwartek rano zespół zaprezentował nowe kolory VF-21, którymi będą jeździć nowicjusze Mick Schumacher et Nikita Mazepin

I można powiedzieć, że zmiana jest radykalna jak na 6. sezon drużyny Gene'a Haasa, wraz z pojawieniem się nowego sponsora tytularnego, firmy Uralkali, rosyjskiego giganta specjalizującego się w nawozach i potażu. 

Firmą kieruje Dmitrij Mazepin, który jest niczym innym jak ojcem Nikity. Biznesmen od kilku lat nie krył swoich ambicji nabycia stajni, w której mógłby prowadzić swojego syna. Mazepin senior próbował kupić Force India latem 2018 roku, ale został pokonany przez innego ojca-miliardera, zaniepokojonego dobrem swojego syna Lawrence'a. Przechadzka

Schumacher i Mazepin fils będą musieli poczekać do rozpoczęcia zimowych testów w Bahrajnie w piątek 12 marca, aby zaprezentować VF-21. Nowa jednomiejscowy zostaną ujawnione w alei serwisowej toru Sakhir o godzinie 08:30 czasu lokalnego. 

« Mam nadzieję, że wrócimy do walki o punkty– skomentował Gene Haas. Ostatnie dwa sezony były próbą. Mamy jednak cele długoterminowe wraz z pojawieniem się nowego rozporządzenia w 2022 r »

Haas rzeczywiście zajął 9. miejsce w dwóch ostatnich mistrzostwach konstruktorów, po tym jak w 5 r. wspiął się na 2018. miejsce z Romain Grosjean et Kevin Magnussen

« Wkraczamy w okres nauki, rozpoznał Guenther Steiner, szef zespołu Haas F1 Team. Wiemy, czego się spodziewać w 2021 r., ale musimy upewnić się, że wykorzystamy każdą nadarzającą się okazję ". 

Dlatego Haas przygotowuje się na kolejny trudny sezon, który jeszcze bardziej skomplikował ograniczenia w podróżowaniu związane z kryzysem zdrowotnym. Ze względu na różne środki kwarantanny zespół, który ma zakłady w kilku krajach, nie był jeszcze w stanie uruchomić nowego silnika. Ferrari na przykład. 

Oprócz Uralkali, wraz z pojawieniem się niemieckiego giganta telekomunikacyjnego 1&1, firma Haas sformalizowała także innego ważnego partnera, którego jednym z ambasadorów zostaje Schumacher.

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)