W przeciwieństwie do swojego kolegi z drużyny przy Mercedes Nico Rosberg podczas pierwszych trzech sezonów ery turbo/hybrydowych jednostek napędowych V6, Lewis Hamilton w 2017 roku nastąpiła zmiana konkurencji wraz z powrotem na czoło Ferrari i Sebastian Vettel.
Niemiec przez długi czas prowadził w mistrzostwach, jednak ostatnia część sezonu nie uśmiechała się do czterokrotnego mistrza świata. Możliwość także zobaczenia Max Verstappen et Red Bull Racing pokazać się na swoją korzyść, jak w Malezji, gdzie Holender znakomicie zwyciężył, czy w Meksyku.
Zdaniem Hamiltona tandem Red Bull Racing – Max Verstappen może zatem stanowić poważnego przeciwnika w 2018 roku, " Może być pretendentem do tytułu, komentuje Brytyjczyk w Sky Sports F1.
Jego umiejętności są fantastyczne i wszyscy widzieliśmy to po samochodzie, którym jeździ i wspaniałym zespole, z którym gra. »
Spójność w działaniu
Verstappen będzie jednak musiał w przyszłości skorzystać z większej niezawodności mechanicznej jednomiejscowy Red Bull napędzany blokiem Renault, która w zeszłym roku doświadczyła siedmiu porzuceń. Problemy techniczne, które Cyril Abiteboul, dyrektor Renault Sport Racing, wyjaśnił niedawno (patrz Ah nr 2144).
„Potencjalnie jesteśmy w czołówce tego, co można zrobić w tym temacie (hybrydyzacja), wyjaśnia francuski menadżer. Wciąż brakuje nam lepszej wiedzy na temat użytkowania i działania tych akcesoriów, aby lepiej zrozumieć kompromis między wydajnością a niezawodnością. Same elementy są bardzo dobre. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)