Dwa okrążenia bez przedniego skrzydła, Grand Prix Kanady 1981
Przed swoimi kibicami Gilles Villeneuve chce dać świetny występ. Ale w deszczu w Montrealu Ferrari popełnia błąd i najpierw uszkadza sobie nos. Nieważne, samochód jedzie dalej, jakby nic się nie stało, pomimo znacznie ograniczonej widoczności i licznych poślizgów. Dobra taktyka: skrzydło w końcu odlatuje, a Gilles Villeneuve zajmie trzecie miejsce!
Przejażdżka na trzech kołach, Grand Prix Holandii 1979
Gilles Villeneuve miał sztukę przekraczania samego siebie. Podczas Grand Prix Holandii rozgrywanego na torze w Zandvoort Ferrari odważnie podwoiło swój wynik Williams od Alana Jonesa z zewnętrznej strony pierwszego zakrętu i obejmuje prowadzenie w wyścigu.
Kanadyjczyk doznał jednak przebicia lewego tylnego koła. Niesamowity obraz, kierowca odjeżdża tak szybko, jak to możliwe, pomimo bardzo trudnej jazdy. Przez tę nieostrożną jazdę zawieszenie się ugięło, a koło oderwało kawałki karoserii. Gillesowi Villeneuveowi udało się jeszcze wrócić do boksów, gdzie mechanicy mu pogratulowali.
Pojedynek z René Arnoux, Grand Prix Francji 1979
Ta walka do dziś pozostaje jedną z najbardziej niesamowitych bitew w historii armii. Formuła 1, Podczas gdy Jean-Pierre Jabouille trwa Renault w stronę pierwszego zwycięstwa silnika Turbo, Kanadyjczyka i René Arnoux (Renault) będzie wyprzedzać i podwoić przewagę na ostatnich trzech okrążeniach. Samochody kilkakrotnie nawiązują kontakt, René Arnoux wypada z toru, a wszystko to przy wiwatach francuskiej publiczności:
komentarze francuski podczas ostatniego okrążenia wspiąłem się także na wieże:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)