Spektakularny wypadek podczas pierwszego hamowania podczas Grand Prix Belgii na torze Spa-Francorchamps w niedzielę wywołał wiele komentarzy wśród obserwujących wyścig Formuła 1. Uderzenie od tyłu Nico Hülkenberg (Renault), Fernando Alonso (McLaren) wystartował Sauberem Charles Leclerc, zmuszając trzech mężczyzn do opuszczenia.
Monako przeżył niezłą panikę, a zwolnione tempo pokazało, że jednomiejscowy Hiszpana minął kilka centymetrów od jego kokpitu. Bardzo szybko Halo stało się tematem rozmów. Czy pomogło uniknąć tragedii to, że McLaren nie uderzył w kask mistrza? Formuła 2 2017?
Dla tych, których dotyczy to głównie, odpowiedź jest jasna. „Nigdy nie byłem fanem Halo, ale muszę przyznać, że byłem szczęśliwy, że miałem to ponad głową”– oznajmił w niedzielny wieczór Charles Leclerc. Przyszły (tymczasowy?) emeryt z F1 potwierdził: „Nie potrzebowaliśmy dowodu, ale dobrze było mieć Halo. »
ŁAŁ #BelgianGP # F1 @Charles_Leclerc pic.twitter.com/GOy3Jfszhd
- Formula 1 (@F1) 27 sierpnia 2018
W rzeczywistości to prawe przednie koło Fernando Alonso odbiło się od prawej krawędzi Halo, o czym świadczy czarny znak na dodatku zabezpieczającym. Inne osobistości ze świata sportów motorowych zareagowały na Twitterze, dołączając zdjęcia potwierdzające, takie jak Nico Rosberg: „Możemy teraz zakończyć debatę na temat Halo. To uratuje życie! #DziękiFIA”
Możemy już zakończyć dyskusję na temat HALO. To uratuje życie! #dziękiFIA https://t.co/9d7gg3t6iT
— Nico Rosberg (@nico_rosberg) 26 sierpnia 2018
Jean-Éric Vergne: „Czy ktoś nadal może krytykować Halo? Brzydki czy piękny, prawdopodobnie uratował życie pilotowi! »
Felipe Massa: „Po obejrzeniu tego możemy powiedzieć, że „Halo jest cudowne! » »
Po obejrzeniu tego możemy powiedzieć: „Halo jest piękne”!!! @Jantodt. @fia pic.twitter.com/5rg6rx1iUu
— Felipe Massa (@MassaFelipe19) 26 sierpnia 2018
Max Chiltona: „A ludzie nadal wierzą, że samochody wyścigowe powinny jeździć bez (Halo). Bez tego ponownie stracilibyśmy fantastyczny talent. #Dobra robotaF1”
A ludzie nadal uważają, że samochody wyścigowe nie powinny ich mieć.
Bez niego moglibyśmy dziś stracić kolejny fantastyczny talent.#AUREOLA #DobrzeZrobioneF1 pic.twitter.com/rfX5lWqcKX— MAX Chilton (@maxchilton) 26 sierpnia 2018
Jean Todt (Przewodniczący Międzynarodowej Federacji Samochodowej): „Bezpieczeństwo jest na pierwszym miejscu. Dlatego wprowadziliśmy Halo. »
Bezpieczeństwo przede wszystkim. Dlatego wprowadziliśmy #Aureola @alo_oficial @Charles_Leclerc https://t.co/z3gmC8jCVu
- Jean Todt (@JeanTodt) 26 sierpnia 2018
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)