Kampania na rok 2019 może składać się tylko z pięciu rund, w tym Grand Prix Japonii, ale nie powstrzymuje to zespołów od dalszego wprowadzania udoskonaleń w swoich samochodach.
Wybór nie jest aż tak zaskakujący, biorąc pod uwagę, że przepisy techniczne na rok 2020 różnią się nieznacznie w porównaniu z obecnymi specyfikacjami. Ponadto zespoły bez wątpienia poświęcą dużo energii i uwagi swoim planom na 2021 rok już na początku przyszłego roku.
Toto Wolff, szef Mercedes, ogłoszony w poprzedniej rundzie w Soczi, W10 pięciokrotnych mistrzów świata zawiera kilka nowych funkcji na japońskiej ziemi, począwszy od poprawionych i poprawionych bocznych deflektorów wzdłuż sidepodów.
« Teoretycznie ewolucja powinna zapewnić nam wydajność, skomentował Valtteri Bottas. Zobaczymy, w jakim stopniu przełoży się to na tor, ale symulacje sugerują, że jest to dość uczciwy krok naprzód w porównaniu z innymi nowymi rozwiązaniami aerodynamicznymi. ".
Wystarczająco, żeby z nim konkurować Ferrari naddźwiękowy od końca wakacji? Bottas i jego kolega z drużyny Lewis Hamilton wątpię, ale nadal będą próbowali ukończyć mistrzostwa producentów w ten weekend na Suzuce. Mercedes musi zdobyć 14 punktów więcej niż Ferrari, aby w niedzielę zapewnić sobie szósty tytuł z rzędu.
strona Renault, R.S.19 zostanie wyposażony w nowy przedni błotnik, który według dyrektora technicznego firmy ma zapewniać większą przyczepność i wsparcieEnstone Nicka Chestera. Nico Hülkenberg, który nauczył się zachować ostrożność w stosunku do udoskonaleń podwozia Renault, oświadczył, że chce poczekać na werdykt czasu, zanim podejmie decyzję w sprawie potencjalnych korzyści płynących z rozwoju.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)