Podobnie jak jej starsza siostra Red Bull RacingThe Stabilny Toro Rosso wraz z producentem silnika dokonał wielkiego skoku w erę turbo/hybrydowych jednostek napędowych V6 Renault. Po dwóch sezonach spędzonych w bloku Losange zespół Faenza powrócił w 2016 roku do klanu Ferrari, korzystając z silników V8 w latach 2007–2013.
Powrót do podstaw dla ludzi Franza Tosta, który na razie wydaje się satysfakcjonujący Carlos Sainz, gratis jeśli chodzi o wzmiankę o włoskim silniku (w wersji 2015 w STR11.) „Muszę powiedzieć, że to prawdziwy krok naprzód, jeśli chodzi o moc. Zdecydowanie możesz to poczuć, gdy tylko wyjdziesz z boksów, więc jest to coś naprawdę pozytywnego. »
Syn podwójnego rajdowego mistrza świata również uważa, że niezawodność, pięta achillesowa STR10 w zeszłym roku, to punkt, na którym włoski zespół musi się skupić w sezonie 2016
Pierwszy tydzień przedsezonowych testów w Barcelonie pozwolił Toro Rosso przejechać 447 okrążeń i przejechać 2080 km, co stanowi drugi najlepszy wynik za Mercedes. Przekonujący początek Faenzy.
>>>>> Galeria zdjęć z testów w Barcelonie <<<<
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)