Zadzwonił budzik. Przyzwyczajeni do przyjazdu przez cały weekend o godzinie 11:7 ze względu na zaplanowane późne przejazdy zaplanowane na torze w Abu Zabi podczas Grand Prix, większość kierowców tym razem przybyła we wtorek rano o godzinie 45:2023, aby aby w pewnym sensie rozpocząć sezon XNUMX. Po poniedziałkowym dniu przejściowym, który pozwolił nowym rekrutom ukształtować siedzenia i odkryć nowych inżynierów, dopiero we wtorek rano akcja na torze powróciła.
Punktualnie o 9:2023 większość kierowców opuszczała już pit lane i wjeżdżała na gorący już tor Yas Marina. Każdy zespół miał obowiązek powierzyć samochód starterowi i debiutantowi, a wszyscy zostali obuci w opony Pirelli XNUMX, zgodnie z bardzo precyzyjnym programem ustalonym przez Pirelli, którego trzeba było się trzymać co do joty. Bardzo szybko wzrok skierował się na garaże Alpine et Aston Martin. Więcej niż Fernando Alonso w szeregach francuskich, po dwóch latach dobrej i lojalnej służby. Hiszpan tak naprawdę swoje pierwsze okrążenia odbywał w zespole Aston Martin, do którego dołączył na mocy kontraktu podpisanego latem ubiegłego roku.
Mała osobliwość na zielonym samochodzie z numerem 14 po obu stronach: żaden ze sponsorów nie pojawia się po drugiej stronie jednomiejscowy prowadzony przez Felipe Drugovicha nie pojawił się na jego koncie. Zawsze powiązany z Alpine do końca roku Alonso był autoryzowany przez zespółEnstone wziąć udział w tym dniu testowym, oczywiście pod warunkiem przestrzegania obowiązujących umów handlowych i wyjazdu bez sponsora. Podobnie mieszkaniec Oviedo miał na sobie garnitur całkowicie pozbawiony sponsorów, jak Pierre Gasly co więcej, który założył szary kombinezon.
Pierwsze okrążenie w roku Alpine sterownik dla @PierreGASLY! 👋. pic.twitter.com/NjD7IzD5pL
—BWT Alpine F1 Zespół (@AlpineZespół F1) Listopad 22, 2022
Gdyby Hiszpan podzielił się samochodem ze swoim przyszłym kolegą z drużyny Lance Stroll (który przejął stery na początku popołudnia) Norman przez cały dzień przebywał w kokpicie A522. Cel ? Zapoznaj się z nowym otoczeniem, nawiąż współpracę z francuskim zespołem, a przede wszystkim usiądź za kierownicą jednomiejscowego samochodu o charakterystyce innej niż AT03, którym jeździł przez cały rok.
Podczas zameldowania o godzinie 14:XNUMX Charles Leclerc w dużej mierze prowadził w grafiku, 7/10 miejsca przed swoim jednodniowym kolegą z drużyny Robertem Shwartzmanem. Dwóch nowych rekrutów z Aston Martin iAlpine, Fernando Alonso i Pierre Gasly również wyróżnili się po raz 3. i 5., przepychając Sergio Péreza. Należy pamiętać, że poranek został zakłócony przez czerwoną flagę przez około dziesięć minut po McLaren doOskar Piastrí . , , , , , , , , , , , , ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, , zatrzymał się na torze.
Ze swojej strony Francuz Théo Pourchaire wziął udział w swojej trzeciej jeździe w F1, po prywatnym teście na Hungaroring w 2021 r. i udziale w pierwszym pierwszym treningu przed Grand Prix Stanów Zjednoczonych w październiku ubiegłego roku. Po dwóch sztafetach montażowych Tricolore zaczęły nacierać na Medium, krok po kroku notując swoje pozycje i plasując się na środku tabeli ze stratą niecałe pół sekundy do tyłu. Valtteri Bottas (różnicę należy traktować z przymrużeniem oka ze względu na różne programy narzucone przez Pirelli).
Kiedy zatrzymał się na przerwę na lunch, był na 13. miejscu, z czasem podobnym do Liama Lawsona (czerwony Byk) i Jacka Doohana (Alpine), a nawet przed Nyckiem De Vries, Oskar Piastri i Nico Hülkenberg, Wracając Haas po trzech latach na uboczu. Aby to zauważyć Carlos Sainz, Max Verstappen, Lance’a Strolla i Lewis Hamilton oczekuje się, że wczesnym popołudniem zasiądą za kierownicą swoich kolegów z drużyny.
O godzinie 18:XNUMX dla wszystkich będzie czas wakacji. Jednak jeszcze nie całkiem dla personelu toru, ponieważ testy na koniec sezonu Formuła 2 obejmie środę, czwartek i piątek. Po stronie francuskiej znajdziemy Théo Pourchaire'a, Victora Martinsa, Clémenta Novalaka i Isacka Hadjara.
CZYTAJ TAKŻE > Czy Aston Martin dobiegnie do mety? Alpine w 2023 roku?
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)