W przypadku pierwszego Grand Prix rozgrywanego w nocy, Esteban Ocon z pewnością nie spodziewał się, że doświadczy takiej drogi krzyżowej. Norman, który w weekend obchodził swoje 20. urodziny, z trudem zdał egzamin singapurski.
Wyszedł bezpiecznie od początku, naznaczony kolizją pomiędzy Carlos Sainz (Toro Rosso) I Nico Hülkenberg (Force India), Niemiec kończący wyścig po kilku metrach w ścianie, Ocon został szybko ukarany karą 5 cali w pit stopie za wyprzedzanie w ramach samochodu bezpieczeństwa.
„Musimy się temu przyjrzeć, aby dokładnie zrozumieć, co się stało, ponieważ Esteban był pewien, że znajdował się przed Nasrem na chwilę przed pojawieniem się wskazania SC. » wyjaśnia Dave Ryan, dyrektor sportowy Manor Racing.
Sankcja zaobserwowana podczas jego pierwszego przejazdu do pitlane, który przekształcił się w nowy skomplikowany epizod, ponieważ oporna nakrętka koła spowodowała, że Francuz stracił cenny czas.
« Zmarnowałem mnóstwo czasu i było to bardzo frustrujące, bo nie mogłem zbyt wiele zrobić, ale skoncentruj się tylko na końcówce wyścigu, – określa Ocon. Potem był trudny drugi przystanek i w końcówce trudno było być tak daleko. Nawet jeśli nie miałem okazji pokazać tutaj naszych mocnych stron, pozostały mi dobre wspomnienia, a zwłaszcza zdobyte doświadczenie. »
Pełny raport i analizę Grand Prix Singapuru, przygotowane przez naszych specjalnych korespondentów, znajdziesz w numerze AUTO 2081tygodniowo, już dostępny w wersji cyfroweji jutro w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)