I nagle zwroty akcji zaczęły się pojawiać. To było pierwsze Max Verstappen, zakręciło się na zakręcie 10. Kierowca czerwony Byk zakończył wyścig na barierkach ochronnych i uszkodził skrzydło oraz tylne zawieszenie swojego RB15, co doprowadziło do pierwszej czerwonej flagi.
Wszystko pod nosem morza fanów pomarańczowy, którzy szybko udali się ugasić pragnienie w licznych poczęstunkach na Red Bull Ringu. Christian Horner, szef zespołu Red Bull, wyjaśnił już, że jego kierowca był zaskoczony podmuchem wiatru i nie był narażony na ryzyko otrzymania kary w związku z możliwą zmianą skrzyni biegów.
Ledwo sesja została wznowiona Valtteri Bottas uderzył w przednią ścianę opony po utracie kontroli nad swoim W10 w 6. zakręcie. Finn został profilaktycznie wysłany do centrum medycznego, podczas gdy ponownie powiewano czerwoną flagą.
Gdy tor znów był otwarty, przyszła kolej na Sebastian Vettel ślizgać się na zakręcie 10. W przeciwieństwie do swoich małych towarzyszy, Niemiec z Ferrari udało się nie uderzyć w barierki.
Ledwo zaczęliśmy…
…a Vettel staje się najnowszą ofiarą Turn 10 #AustrianGP # F1 pic.twitter.com/MCsgWrUSVq
- Formuła 1 (@F1) 28 czerwca 2019 r.
Autor pogodnego popołudnia, jego kolega z drużyny Charles Leclerc zakończył z najlepszym czasem w EL2. Jednak od tego czasu nie jest to odniesienie piątkowe Hamilton jechał szybciej dziś rano podczas spokojniejszej sesji. Monako wyprzedza nieszczęsnego Bottasa o 0”331. Pierre Gasly, który bez konsekwencji przeżył wypad na trawę, uzyskał trzeci najszybszy czas, przed Hamiltonem.
Carlos Sainz, który przejechał przez żwir i będzie musiał startować z końca stawki ze względu na wymianę elementów silnika, w dalszym ciągu potwierdza dobre dyspozycje McLaren zajmując 5. miejsce. Hiszpan idzie w jego ślady Romain Grosjean (Haas) i Kimi Räikkönen (Alfa Romeo).
Po zboczeniu Sebastian Vettel dojechał na metę na 8. miejscu, a Verstappen po wypadku musiał zadowolić się dziewiątym czasem. Lando Norris (McLaren) zamyka Top 10. Dyskretna sesja dla Renault : Nico Hülkenberg et Daniel Ricciardo pojawiają się dopiero na 16. i 17. miejscu.
Jednakże trudno jest przeprowadzić bardzo jasną analizę tych 2PR, ponieważ różne przerwy miały miejsce w połowie sesji, w czasie, gdy większość zawodników zazwyczaj podpisze swój najlepszy wynik, zanim skupi się na długich przejazdach bez poprawy czasu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)