Zanim zanurzymy się w głęboką końcówkę sezonu 2020, rzućmy okiem wstecz na kampanię 2019 z dziesięcioma artykułami najczęściej czytanymi przez Was, internautów. Z rallyeDe la F1, Porsche, le Dakar … sont au rendez-vous.
1) Sébastien Loeb odkrywa podczas testów Hyundaia i20 WRC
Sébastien Loeb est un habitué de nos meilleures statistiques. Et quand le nonuple champion du monde des rallyes, tout juste rentré du Dakar sud-américain, entame ses premiers essais « officiels » avec Hyundai Motorsport avant le Rallye Monte-Carlo, l’attente est forcément grande.
Alzatczyk, zwycięzca Rajdu Katalonii w październiku 2018 roku z Citroën Racing, zapisał się na częściowy program sześciu rajdów z koreańską marką. Jego wkład będzie więcej niż przydatny dla marki, która ostatecznie znajdzie się w rankingu Producentów.
©Hyundai
2) Loeb, jego nagrania, których możesz nie znać
We wtorek, 26 lutego 2019 r., Sébastien Loeb będzie obchodził swoje 45. urodziny. Okazja dla zespołu redakcyjnego, aby spojrzeć wstecz na niektóre rekordy kierowcy Hyundaia, króla rajdów w latach 2004–2012.
©DPPI
3) Sébastien Ogier wskazuje słaby punkt Citroëna C3
Jeśli właśnie odzyskał prowadzenie w mistrzostwach po Rajdzie Chile, to nowe wydarzenie w kalendarzu WRC 2019, Sebastian Ogier nie ukrywa, że odkrył słabość swojego Citroëna C3. Jeśli Francuz będzie długo walczył o utrzymanie korony świata, koniec sezonu nie będzie się do niego uśmiechał.
Oficjalna aktualizacja programu WRC dla Weissach. Ale kto powiedział, że Porsche w konkurencji to koniecznie zwiększa zainteresowanie dziesięciokrotnie. Niemiecka marka ogłosiła na początku roku, że chce pracować w oparciu o Porsche 718 Cayman w kategorii R-GT.
Tyle że od tamtej pory... nic, program chyba został pogrzebany.
© Porsche
5) Tyrada Daniela Eleny przeciwko Dakarowi
Pierwsza część etapu maratońskiego Dakar 2019 dobiegła końca, ale przed ponownym wyruszeniem na tory Ameryki Południowej Daniel Elena nie omieszkał wytknąć błędu w roadbooku imprezy, powodując wyraźną stratę czasu dla tandem utworzony z Sébastienem Loebem.
© Red Bulla
6) Horner: Red Bull pod wpływem presji publicznej na Gasly'ego
Założony w Red Bull Racing na rok 2019, Pierre Gasly nie będzie w stanie ukończyć całego sezonu w drużynie Milton Keynes. Zdegradowany do Toro Rosso dla dobra Alexa Albon z Belgii Normandię czeka prawdziwy cios.
Będzie jednak mógł doskonale odbić się w Faenzie, podpisując wspaniałe zakończenie sezonu, zajmując drugie miejsce w Brazylii po szalonym scenariuszu wyścigowym. Kilka dni później Christian Horner, szef zespołu Red Bull Racing, przedstawił nowe wyjaśnienia dotyczące wyboru marki napoju energetycznego.
© DPPI / F. Flamand
Kto mówi okres letni, mówi rynek transferowy. I rzeczywiście jest to powrótEsteban Ocon chez Zespół Renault F1 jako posiadacz od 2020 roku, ogłoszony na pierwszej stronie AUTOtygodniowo, które nie przestały Cię interesować.
Dwa lata kontraktu dla Normana, który wówczas pełnił funkcję trenera Mercedes, po nieprzedłużeniu kontraktu w Racing Point F1, nowej własności Lawrence'a Przechadzka.
©DR
8) Abiteboul: „Już o krok do przodu” dla Ocona
Uwolniony z kontraktu z Mercedesem Esteban Ocon nie czeka długo z powrotem na siedzibę koncernu jednomiejscowy Renault. Normand będzie jeździł przez dwa dni podczas testów na koniec sezonu w Abu Zabi, co zdaniem kierowcy i kierownictwa Losange jest ważne, aby przygotować się z wyprzedzeniem do sezonu 2020.
© DPPI / F. Gooden
9) Ogier o włos wygrywa Rajd Monte Carlo
Siódme zwycięstwo w Księstwie było warte miejsca w pierwszej dziesiątce w 10 r. Stawiając opór do końca Thierry Neuville (Hyundai), pomimo problemu z pedałem gazu, Sébastien Ogier (Citroën) w najpiękniejszy sposób rozpoczyna powrót do francuskiej marki na Rajdzie Monte Carlo.
Sukces, który pozostanie setnym sukcesem firmy ze swoimi jodełkami w WRC.
© Red Bulla
10) Loeb: „Podobają mi się moje nowe kolory Hyundaia”
Otworzył naszą top 10, też ją zamyka. Sébastien Loeb opowiada o swoich nadziejach związanych z Hyundai Motorsport po wizycie w siedzibie Alzenau w Niemczech i tuż po obsadzeniu fotela w i20.
©Hyundai
Cała redakcja AUTOtygodniowo dziękujemy za lojalność i liczymy na to, że w 2020 roku rozpoczniecie nowy sezon sportów motorowych.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)