Jak Alonso dołączy do Astona Martina, jak będzie wyglądać stawka na rok 2023?

Dowiedz się, jak wygląda pozycja na sezon 2023, gdy Fernando Alonso dołączy do Aston Martina w przyszłym roku.

opublikowany 01/08/2022 à 16:55

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Jak Alonso dołączy do Astona Martina, jak będzie wyglądać stawka na rok 2023?

Alonso w Aston Martin w Piastri, które wkrótce zostanie ogłoszone, pole startowe na sezon 2023 stopniowo się zapełnia. ©DPPI/F. Dobry

Sezon na głupoty trwa w najlepsze! Podczas gdy padok nadal opuszcza Węgry, aby odpocząć przez 4 tygodnie, Aston Martin et Fernando Alonso zaskoczył wszystkich w poniedziałek rano, ogłaszając zgodę na współpracę od 2023 roku. W ten sposób Hiszpan zabezpieczył wolne miejsce Sebastian Vettel, wkrótce na emeryturę, do następnej kampanii. Mamy okazję przedstawić Państwu przegląd sieci na rok 2023, która zaczyna być dobrze zaopatrzona.

Red Bull, Mercedes, Ferrari, zablokowane siedzenia

Wśród czołowych zespołów przyszłość kierowców jest już przesądzona. Po stronie Mercedes, Lewis Hamilton ma kontrakt do 2023 roku. George Russell ze swojej strony rozgrywa swój pierwszy sezon „długoterminowego” kontraktu ze strukturą Brackley.

Ta sama historia z MaranelloCharles Leclerc et Carlos Sainz obaj są związani ze Scuderią Ferrari do 2024 roku, podobnie jak Sergio Pérez czerwony Byk po przedłużeniu umowy najmu w maju ubiegłego roku, kilka dni po zwycięstwie w Grand Prix Monako. Max Verstappen On też nie ma zamiaru się ruszać. Aktualny mistrz świata niedawno przedłużył kontrakt do 2028 roku. Tylko on ma obecnie tak długie zobowiązanie.

Red Bull stawia na ciągłość współpracy z Maxem Verstappenem i Sergio Pérezem. ©DPPI/X. Bonilla

Aston Martin i McLaren, potwierdzeni kierowcy, a przynajmniej prawie

Wraz z przybyciem Fernando Alonso, Aston Martin skompletował także skład na sezon 2023. Przez pierwszy rok w drużynie Zielonych dwukrotny mistrz świata będzie wspierał Lance Stroll potwierdzono również, co nie jest zaskoczeniem, na następną kampanię.

W McLaren, projekt jest zbudowany wokół Lando Norris. Ulubieńcowi szefa Zaka Browna, Anglikowi niedawno zaproponowano kontrakt do 2025 roku, z 2e najdłuższy obecnie w sieci. Dotyczący Daniel RicciardoAustralijczyk po raz kolejny zapewnił, że jest związany z Woking do 2023 roku włącznie. Jednak jego menedżerowie, nie przekonani jego występami, rozważą zastąpienie go, nawet jeśli w tej chwili będzie miał zapewnioną kierownicę na przyszły sezon.

Alfa Romeo, Alfa Tauri, Alpine i Haas w tym samym scenariuszu

Po bardzo trudnych latach spędzonych z Antonio Giovinazzim i Kimi Räikkönenem Alfa Romeo dzięki duetowi znów odnalazłem uśmiech w 2022 roku Valtteri Bottas-Guanyu-Zhou. W przyszłości zespół z Hinwil w Szwajcarii powinien nadal współpracować z obydwoma mężczyznami. Pierwsze miasto ma umowę najmu do 2024 roku. Drugie ze swojej strony kończy umowę w grudniu przyszłego roku, ale według naszych informacji powinna wkrótce zostać przedłużona.

W Alfa Tauryń, tylko Pierre Gasly ma gwarancję pilotażu A jednomiejscowy fabryk w Faenzie w przyszłym roku. Norman, który ma kontrakt z Red Bullem do 2023 roku, otrzymał niedawno potwierdzenie udziału w nowej kampanii w siostrzanym zespole. Nie jest jednak jeszcze znana tożsamość jego sąsiada z garażu. Na przemian dobre i mniej dobre, Yuki tsunoda nie gwarantuje kontynuacji przygody. Będzie musiał podnieść głos, jeśli chce złożyć trójkęe sezon z rzędu w elicie.

Pierre Gasly będzie kontynuował przygodę z AlphaTauri. ©DPPI/A. Wincenty

co do Haas, wszystko tylko na to wskazuje Kevin Magnussen nie opuści statku w 2023 roku. Wezwany na ratunek w ramach „wieloletniego” kontraktu po wypłynięciu Nikita MazepinDuńczyk nie musi martwić się o swoją przyszłość. Mick Schumacher z drugiej strony musi być. Najnowsze plotki mówią, że Niemiec po zakończeniu sezonu nie będzie już grał w amerykańskiej drużynie. Ponieważ droga po stronie Astona Martina była zablokowana, a Sebastian Vettel forsował swoją kandydaturę, syn Czerwonego Barona nie ma już wielu rozwiązań na przyszłość…

Z bokuAlpine, Esteban Ocon odkryje nowego członka zespołu w 2023 r., po potwierdzeniu odejścia Fernando Alonso. Na razie wymieniane są różne drogi, ale najbardziej wiarygodna wydaje się ta prowadząca do rezerwowego kierowcy zespołu, Oskar Piastrí . , , , , , , , , , , , , ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,. Jednak operacja może okazać się bardziej skomplikowana, niż oczekiwano, ponieważ według naszych informacji ma podpisany przedwstępny kontrakt z innym zespołem na padoku. The Blues planują wkrótce ogłosić tę decyzję. Ciąg dalszy nastąpi.

Wolne dwa miejsca w Williamsie

Ostatnia siła płaskowyżu, Williams nie potwierdził jeszcze niczego na temat swojego składu na sezon 2023. ChociażAlexander Albon ma duże szanse na odnowienie, w tym przypadku tak nie jest Nicholas Latifi których przyszłość wydaje się kształtować poza wybiegami F1. Aby go zastąpić, zespół Grove mógł w szczególności zwrócić się do kierowcy ze swojej akademii, Logana Sargeanta, autor świetnego sezonu F2 z 2 zwycięstwami w wyścigu głównym (Wielka Brytania i Austria) i dwoma pole position (Anglia i Francja).

CZYTAJ TAKŻE > Komu zastąpić Alonso? Alpine ?

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)